In dit artikel geven wij uitleg over hoe je custom velden kunt toevoegen achter een medewerker, voertuig, werkzaamheid, materialen en uitgaven.
Ga naar:
Menu
Instellingen
Custom velden
Om een nieuw custom veld toe te voegen klik je linksboven op: + Maken. Vervolgens opent in een nieuw venster een pagina waarin je een custom veld kunt toevoegen.
Vul hier de velden in:
Veld naam: Geef het veld een naam
Type basisinfo: Kies uit de dropdown een optie waar je het veld aan wilt koppelen
Veldtype: Kies een veldtype, bijvoorbeeld textueel, numeriek of datum
Naam tabblad: Achter de gekozen basisinfo komt er nu een tabblad per item waar je het veld in kunt vullen
Veld verplicht: Indien je deze verplicht maakt, moet deze toegevoegd worden zodra je het item opslaat
Zichtbaar in gekozen basisinfo lijst: Het veld wordt toegevoegd in de lijstinstellingen van de basisinfo. Dit kan handig zijn als je in de lijstweergave wilt zien of je voor alle items het desbetreffende veld hebt toegevoegd.
Zichtbaar in bonnen: Het veld wordt toegevoegd in de lijstinstellingen van de bonnen. Dit kan handig zijn als je de bonnen wilt exporteren naar PDF inclusief het aangemaakte veld.