In onderstaand artikel wordt uitgelegd hoe je een nieuw project aan maakt. Het aanmaken van een project biedt veel voordelen. Zo kunnen er bijvoorbeeld werkbonnen, bijlagen en prijsafspraken ingesteld worden. Daarnaast heb je overzichtelijk hoeveel uren er begroot zijn en wat het verloop van het project is.
Ga naar:
- Menu
- Ga naar "Basisinfo"
- Ga naar "Projecten"
- Klik linksboven op "Maken" om een nieuw project aan te maken
Algemeen
Voeg onder het tabblad "Algemeen" algemene basisinfo toe. Zo is hier onder andere een projectnummer, naam, referentie en een start en einddatum toe te voegen.
Locatie
Stel hier de locatie van het project in. Dit kan handig zijn voor medewerkers zodat ze weten waar naartoe moet worden genavigeerd zodra dit project wordt gekozen.
Bijlagen
Voeg bij "bijlagen" bijlagen toe zoals facturen / bonnen.
Subprojecten
Maak hier nieuwe subprojecten aan.
Bonnen
Hier zijn alle bonnen te vinden die onder het desbetreffende project vallen. Daarnaast kun je hier ook heel gemakkelijk zoeken naar bepaalde bonnen door middel van de filters.
Bonnen bijlagen
Hier staan alle bijlagen die aan de werkbonnen door de medewerkers zijn toegevoegd.
Categorieën
Maak hier nieuwe categorieën aan of koppel diverse categorieën aan elkaar.
Inkoop
Maak hier inkoopbonnen aan. Klik linksboven op "Maak inkoop" om een nieuwe bon aan te maken.
Tarieven
Heb je specifieke prijsafspraken gemaakt voor dit project? Stel ze dan hier in! Klik op: "Maak prijsafspraak" om een nieuwe afspraak toe te voegen.
Uitgelichte opties:
Project instellingen
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren