Wanneer je de functie personeelszaken hebt geactiveerd moeten de gegevens per medewerker nog juist ingevuld worden zodat de uren juist berekend kunnen worden. Lees in het onderstaande artikel hoe je dit op de juiste manier in kunt stellen:
Ga naar:
- Menu
- Personeelszaken
- Alle medewerkers
Door het contract per medewerker juist in te vullen kunnen de uren op de juiste manier berekend worden. Klik op een medewerker waarvan je dit wilt instellen. Klik vervolgens op "Contracten"
Om een nieuw contract te maken klik je links boven op "Maak Contract"
Vul op de volgende pagina de velden in. Bovenin staan nog 2 extra tabbladen welke ook nog ingevuld kunnen worden.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren