Preset instellen

Gewijzigd op Di, 11 Okt, 2022 om 12:25 PM

Wanneer je veel gebruik maakt van het exporteren van bonnen en gegevens vanuit het systeem kan het handig zijn dat je standaard favoriete lijst instellingen kunt instellen. Zo is het niet meer nodig bij elke export je lijst instellingen aan te passen. Daarnaast is het gemakkelijk om presets in te stellen wanneer je graag wil werken met verschillende overzichtsweergaven. Het is heel eenvoudig te wisselen tussen deze vooraf ingestelde weergaven.


Om deze preset in te stellen, ga je naar:

  • Menu
  • Kies een menu item zoals bijvoorbeeld "Alle werkbonnen"


Instellen 

Klik rechtsbovenin op het icoontje voor de lijstinstellingen.



Om een nieuwe preset aan te maken kies je bij: "Kies een preset" --> "Nieuwe toevoegen".




Wanneer deze is gekozen kun je de velden selecteren welke je graag als standaard in wilt stellen voor deze nieuwe preset. Vergeet vervolgens niet de preset een naam te geven en je instellingen op te slaan.



Wist je dat?
Je de lijst volgorde naar wens aan kunt passen? Klik hier om naar de uitleg te gaan.

Wist je dat? 
Je met vooraf ingestelde presets heel gemakkelijk van lijstweergave kan wisselen. 
Klik hier om het artikel te lezen.



 

 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren