Aanzetten functie personeelszaken

Gewijzigd op Ma, 17 Jul, 2023 om 12:29 PM

De verlofregistratie van je medewerkers kan nu door middel van personeelszaken. Lees hieronder hoe je alles op de juiste manier in kunt stellen zodat je de verlof registratie van je medewerkers uit het systeem kunt halen.


Om de functie personeelszaken te kunnen gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden bij de instellingen. 


Ga naar:

  • Instellingen
  • Personeelszaken


Zet hier het vinkje aan en vergeet deze instelling vervolgens niet op te slaan.




Wil je absentie categorieën toevoegen?
Kik hier om te lezen hoe je deze toe kunt voegen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren